A 2021-es Agóra konferencia keretében osztották ki a Magyar Termék Nonprofit Kft. elismeréseit azon védjegyhasználók számára, akik az elmúlt 15 évben a legtöbbet tették a védjegy és a hazai áruk népszerűsítésért.
A Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) évek óta elkötelezett híve annak, hogy amikor csak lehetséges, a hazai termékek vásárlását részesítsük előnyben. Éppen ezért csatlakozott a #veddahazait kampányhoz is.
A 2021-es Agóra konferencia keretében osztották ki a Magyar Termék Nonprofit Kft. elismeréseit azon védjegyhasználók számára, akik az elmúlt 15 évben a legtöbbet tették a védjegy és a hazai áruk népszerűsítéséért. Az építőanyag-ipari vállalat elkötelezettségét 2021-ben újabb elismeréssel jutalmazta a Magyar Termék Nonprofit Kft. A DDC a védjegyek kiemelkedő belső kommunikációjáért járó díjat vehette át. A DDC mellett olyan neves vállalatok részesültek díjazásban, mint az Alföldi Tej Kft., a Detki Keksz Kft., a Magyar Piszke Papír Kft. és még sokan mások.
2015-óta védjegyhasználó a DDC
A DDC 2015-ben nyerte el a rangos Magyar és Hazai Termék védjegyhasználati jogát, amelyet még abban az évben a zsákos cementtermékek csomagolásán is feltüntetett. A Magyar Termék védjeggyel ellátott termékek igazoltan a legjobb minőségű, kizárólag magyar alapanyagokból, magyar munkaerő segítségével, hazai gyárakban készülnek. A Hazai Termék minősítésű cementtermékeket 96,8 százalékban magyar alapanyagokból, magyar szakemberek munkája által gyártja a vállalat.
Forrás: Duna-Dráva Cement Kft.
Fotó készítője: Egressy Orsolya